Slö juldag

I dag orkar jag verkligen inte skriva nånting långt, är för less för det. Jag sov alldeles för länge och sedan har ja typ suttit och tittat på vänner. Nu ska jag alldeles strax äta lite gröt.
    Gårdagen blev i alla fall mysig. Mysig och turbulent skulle man kunna säga! Daniel lyckades minsann få ner vår skoter i bäcken och sedan fick de ägna tre-fyra timmar till att få upp den och få hem den. Efter det var det tömning och sådant som gällde, så det luktade bensin i hela huset. När de slutligen åkte hem runt halv två satte jag igång Harry Potter och såg på Fången från Azkaban tills klockan var typ fyra. Då bestämde jag mig för att det var dags att sova. Så kanske inte var så himla konstigt att jag sov länge i dag ändå.
    I går fick jag bland annat en digitalkamera! Väldigt glad blev jag över den även fast jag inte hade önskat mig någon. Och så fick jag mystofflor och även två klänningar av Emlan och så. Så jag var himla nöjd med mina klappar :)
    Nu ropar gröten, så vi hörs väl något! Hejsvejs.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0