Rubriktorka?

Vad ska egentligen rubriken vara bra för? Förstår inte det jag! Jag har liksom aldrig riktigt kommit underfund med vad som ska stå där. Jag menar, antingen skriver jag ju typ att jag är trött? Eller så skriver jag vilken dag det är, eller så nämner jag typ två nyckelord angående min dag. Skittråkigt! Men ja... Det är väl knappast så att jag direkt kommer sluta skriva rubrik, hur skulle det se ut? ;) Jag får helt enkelt finna mig i att den ska vara där.
    Hej förresten! Glömde visst skriva det tidigare och nu känns det suuuperjobbigt att sätta det där uppe, innan jag börjar tjata om rubriker och dylikt.
    Den här dagen har varit ganska bra, såg klart Schindler´s list på historian, huuu vilken film! Den är helt sanslöst jobbig, men bra. Och ja, slutet var fint, så det kändes bra. Och just det, jag skrev ju även fysikprov i dag! Vilket jag egentligen inte ens bör nämna, för det gick... Ja det gick ingenting över huvud taget.
    Nu sitter jag och väntar på mat, hungrig som en varg är jag! Och jag ska få fiskpinnar och pommes i dag, med beasås. Det kommer sitta fint i kistan vill jag lova! Det kanske inte lät gott men jag tycker det är supergott. Efter det ska jag nog börja skriva lite på biologin. Fastän varken Jennie, Emmeli eller jag egentligen orkar så tror jag att vi kände i dag att vi nog måste ta tag i det om vi ska få något gjort. Så det är bara att bita i det sura äpplet! (Känns som att jag skrev den frasen för inte särskilt längesedan också?)
    Men men, nu ska jag sluta skriva. Känns som att det börjar nalkas mat här i Bjärtrå! Haha, jag börjar likna Emma nu... Ha det bra och ta hand om er!


Sofie.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bra gumman! fortsätt så ;) haha

2008-12-01 @ 19:02:14
URL: http://ejonasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Emma: Haha ja, jag tänkte ju det också ;)

2008-12-01 @ 23:24:09
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0