Ny design och ny energi

Eller nej... Men designen är i alla fall ny, och det är min sötaste Emma som fixat den åt mig, hihi! Och det vet nog de flesta redan efter hennes inlägg tidigare ;) Där hon i och för sig också länkade, men jag tänkte att jag lika gärna kunde göra det en gång till.
    Hur som helst, dagen har varit skön. Började med bak av pepparkakshus, pojkarna var riktigt slöa under större delen av tiden men de fick ju till ett ganska så fint pepparkakshus till slut. Visserligen var det vi tjejer som fick dekorera det, men det var helt utifrån deras önskemål! Jag fick äran att skriva takskylten, mer gjorde jag nog inte. Eller jo just det, jag gjorde en hel del. Gick lös med den där jäkla kristyren minsann! Och så fick Calle och Björn varsitt hjärta av oss också :)
    Efter detta gick jag iväg och panikpluggade lite i sista minuten, innan jag sprang iväg för att skriva provet. Vilket gick rätt hyfsat trots allt. Eller ja, det är klart att det kunde ha gått tusen miljoner gånger bättre, men jag hoppas på ett godkänt, that's it.
    Sedan var det dragkamp som gällde. Satt först med Magda ett tag innan Emmeli och Elin kom och då gick jag och satte mig med dem på andra läktaren där vi såg myyycket bättre. Men vid den tiden var det fotboll som stod på schemat, och vi hejade fram lärarna riktigt bra tycker jag. Jag tror dessutom att de tog hem segern? Men är inte helt säker, kan hända att det blev oavgjort med. Hur som helst så hann vi se några dragningar i semifinalerna och så vidare, men Emmeli och Elin fick så bråttom så att vi missade hela finalen. Men men! Jag åkte i alla fall hem med tvåbussen i sällskap av Magda, så det gick bra ändå.
    Så fort jag kom hem kröp jag ner under täcket och somnade omedelbart. Blev sedan väckt vid halv åtta då pappa säger att det är mat? Jag förstår inte vad det är som har hänt med mig. Brukade ju inte sova såhär förut. Och jag hade till och med ställt alarm i dag, haha. Gick ju åt skogen det. Och jag har inte börjat ta tag i psykologin än eftersom jag sov så himla länge så nu har jag ännu mer panik över det. Great! Men jag tror i alla fall att jag ska göra det nu. Så ni får ha en trevlig kväll så får vi se om jag skriver något senare. Ciao!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0