Konstig natt

Haha, det här var nog min konstigaste natt någonsin. Jag gick då och la mig vid nio, vaknade lite då och då av att jag fick sms men läste dem aldrig av någon anledning? Såg sedan att de varit från Emma ;) Sorry gömman! Hur som helst så vaknade jag efter att ha "sovit ut", och började sträcka på mig. Tänkte shit vad tidigt jag är vaken, mamma har inte ens varit här och väckt mig än. Och så går jag till datorn, där typ en miljon människor skrivit till mig. Och så ser jag att klockan är 00:15! WHAT?! Ja och sedan fick jag bara massa skäll av folk, för att jag tydligen dissat dem, men jag kan väl inte rå för att min msn loggat in utan min vetskap, medans jag sov? För jag loggade faktiskt ut innan jag gick. Jaja, eftersom att alla var så otrevliga så gick jag efter någon minut och la mig igen, tänkte att nu kommer jag ju aldrig somna. Men det är klart att jag somnade! Gick på ett litet kick det ska ni veta. Och då sov jag, och drömde massvismassvis... Men det tar vi en annan gång.
    Nu ska jag gå och göra mig klar för skolan, en sprängande huvudvärk har jag. Kan jag ha sovit för länge månne? Ingen vet, ingen vet. Vi får se hur länge jag klarar skoldagen. Ha en fin torsdag everybody!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0