I wish that I could be like I was before

Äntligen hemma! I dag är jag supertrött igen, och jag tänker inte ens försöka pigga upp mig med kaffe den här gången. Drack faktiskt en kopp/mugg (?) på skolan i morse. Börjar bli en riktig fena på det här med att dricka kaffe nu jag, haha ;)
    Snart ska jag gå härifrån för att plugga lite på miljökunskapen, känns drygt som fasen måste jag säga. Elin sa att gifterna var skiiittråkiga att läsa om, så det känns ju inte allt för lovande kanske. Men jag har inte så mycket mer att berätta för tillfället faktiskt. Förutom att jag blev tvungen att sola två gånger på raken i dag, haha! Spännande det med. Får verkligen hoppas att jag är brun nu, efter att ha gjort av med 70 spänn på solning ;)
    På återseende, kära vänner!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0