Hallå, är jag i Sibirien or what?!

Sjuukt kallt ute! Eller det är nog inte lika kallt nu som det var i morse tror jag, men still, näsan ramlar ju nästan av. Särskilt min stornäsa säg! I morse hade vi -19°C i Strinne. Och jajajaa, jag vet att det är typ -1000°C i Sibirien men skit samma. Jag fick i alla fall ta min überfulaste jacka, för att det är min varmaste. Måste verkligen köpa en ny och snygg, men när?! Och för vilka pengar? Nej, vore nice med en personlig sponsor. Men jag tror tyvärr inte att mina föräldrar är villiga att ställa upp, huhu, cry för mig.
    Dagen har i alla fall varit dryg, hade svenska först, vilken var helt okej. Efter det idrott, vi spelade handboll och jag fick vara på Jespers lag som vanligt (?!). Haha, iofs bad jag om det, men det var ju verkligen superironiskt, vilket inte våran lärare förstod. Hur som helst, gjorde inga mål, big surprise ;) Efter idrotten var det matte, och jag fattar som vanligt ingenting. Helt sjukt är det, jag får nog IG i kursen, och då får Daniel skämmas, men det är smällar man får ta! Och sedan träffade jag Emma och gick och åt lunch med henne, trevligt as usual! Och sedan var det miljökunskap, men den var faktiskt också helt okej i dag! Vi fick se på den där filmen om hur allt kommer se ut när Ådalsbanan är klar, wihooou! Kramfors goes storstaden ;) Det var faktiskt rätt intressant. Och sedan började vi prata om Webjörn och vet ni vad? Vi pratade så länge så att jag missade bussen. Då fick jag åka med mamma upp till mormor där pappa fick hämta mig, för mamma skulle till bollsta.
    Det var min dag det! Händelserik va? Och i dag borde jag plugga, men jag orkar inte. Men jag tror jag ska, om jag får något ryck senare. Vi får se :) Har i alla fall ingen film att se i kväll, tur det! Men nu orkar jag inte skriva mer, är bara massa svammel nu. Vi hörs my pumpkins! PUSS.



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0