Haha, Emma har talat!

Titta här, vilka höga tankar hon har om mig, lillgumman.

"Tycker faktiskt du Sofie ska börja springa, du som tänker lika mycket som jag, haha. Men ja den dagen du kommer snörna på dig ett par springskor finns ju inte så att. Sofie Stattin springer inte i onödan inte! Tror faktiskt inte hon skulle springa när hon väl måste heller för den delen. Typ om hon skulle bli jagad av skurkar skulle hon nog ba äh jag orkar inte."

Hahah, jag skrattar verkligen fortfarande åt det där! För det roliga är, att hon har alldeles rätt i det hon säger. Jag har tänkt på det hur många gånger som helst. Hur fasen skulle jag någonsin orka springa ifrån en tjyv eller våldtäktsman? Finns ju inte på världskartan. Förmodligen skulle jag bara lägga mig ner och försöka njuta av stunden i stället, hahaha! Mycket mindre slitsamt hur som helst. Dessutom kanske han blir mindre upphetsad om jag stönar på och för ett jäkla liv om hur mycket jag tycker om det? Jag menar det måste ju ändå vara det dom där sjuka idioterna tänder på, att vi tjejer tycker att det gör svinigt ont och bara önskar att vi vore döda. Så nej, jag tror stenhårt på min taktik. Tror nog snarare att det är du lilla Emma som borde kyla pungen lite och bara chilla vidare i soffan!
    Jaja, det här var en liten, liten, liten parentes i mitt biologipluggande. CIAO BELLA!



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0