Detta jäkla mörker

Jag la mig för att sova en liten snutt, och det var ljust ute. Klockan var kanske 13:30-14:00 någonting. Och så vaknar jag nu och det är i princip kolsvart ute. Fick panik och ångest och dåligt samvete på samma gång. Satte mig upp i sängen och tog hit datorn, och ser att jag bara sovit ungefär en timme? Är ju sjukt det, haha. Nej ibland tycker jag inte om det här mörkret. Men ofta är det rätt mysigt med. I alla fall då det är snö på backen som det är nu. Och i dag snöade det med! Som jag önskar att vi får en vit jul alltså, att den är lika vit som just nu. Vore hel underbart, så att man kunde få känna lite julstämning på julafon igen för en gångs skull. Har varit bra dåligt med det nu på de senaste åren.
    Jaja, det där var lite om mina funderingar kring vintern, haha. Ville bara berätta det, OCH att jag nu fått hem Izabelles film så jag ska ta och slå på den och äta mina chips (wööööhööööy). Hejsvejs!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0