"Biologiläxa" done!

Ja nu har jag äntligen skrivit klart om mina nio (som egentligen blev åtta?) ord på biologin. Känns bra att jag för en gångs skull slutfört något "i tid". I morgon ska jag hjälpa Emmeli eftersom lillstumpan hade så ont i huvudet i kväll så hon ville sova lite. Klart jag lät henne sova! Lär ju knappast bli jordens undergång om man säger så ;)
    I morgon är det samling på morgonen, vi ska få information angående Umeåresan. Jag undrar jag hur den där trippen ska sluta egentligen. Killarna ska ju i alla fall festa, och då blev jag och Jenny lite sugna på det med. Bara lite smått då förstås. Men ja, vi får väl se hur det artar sig där uppe. Jag hoppas i alla fall att det blir en trevlig vistelse och att vi får tillfälle att mysa med klassen och sådär, trots att både Emmeli och Jennie faller bort :/ Och muggen tydligen också? Äh, vad sjutton, honom ska jag nog kunna övertala.
    Sedan vet jag inte om det är så mycket mer spännande som händer i morgon, förutom att jag ska luncha med Emma då. Eller jo jag ska ju försöka få komma iväg och sola lite där efter naturkunskapen också hade jag tänkt, så jag får fräscha till mig lite. Men vi får väl se hur det går med det :)
    Men nu ska jag i alla fall köra min standard, koka nudlar och sätta mig framför vänner. För det är jag värd nu. Plus att jag har tio minuters sovmorgon i morgon, haha, njut!! Så vi hörs mina vänner, hoppas ni haft en underbar kväll :)



Sofie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0