Äntligen hemma

Ja nu är jag hemma efter en mycket underlig men rolig tripp till Umeå. Vi har hunnit med en miljon kärringstopp (Carl Hugo Snellman), krogbesök, trollkarlen David från Piteå, fest med matte&fysikläraren, könsdiskriminering (Björn Webjörn) och vandring i typ två hundra mil för mig, Lina och Jenny + en svettig bussresa hem. Men roligt har jag haft, det kan jag verkligen inte neka till. Och jag åt något jättegott på O'learys, med typ kyckling och sweet chili och grejor. Synd bara för mig att jag inte riktigt var i stånd att njuta av maten just då, utan nu i efterhand har insett hur gott det var och hur himla gärna jag skulle velat äta upp allting ;)
    Just nu sitter jag och Emma och lyssnar igenom låter igen. Vi ska bränna den där jäkla skivan nu eftersom vi aldrig brände någon förra helgen. Vi får väl se hur det går, i kväll måste vi i alla fall bränna en.
    Vi väntar även på att IDOL ska börja. Hoppas att Alice åker i kväll, hon är fasen tråkig nu för tiden. Är less på hennes röst. Nog för att Robin var lite platt på första låten men den andra gjorde han bättre och jag tycker ändå han är tillräckligt söt för att få gå vidare till final ;) Kevin behöver jag inte ens kommentera... Den killen ger mig allt jag vill ha!
    Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. Har hållit på med det här inlägget i närmare en halvtimme nu så nu får det vara nog. Vi håller dock fortfarande på med samma sak, haha. Men hoppas alla har en lika trevlig fredag som jag. Ciao!



Sofie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0