Shaping up!

Nu ska jag börja blogga igen. Jag har haft dåligt samvete gentemot min fina lillasyster alldeles för länge nu, så därför känner jag att det börjar bli dags. Så nu tar jag mig tid såhär i big brother-pausen!

Jag har varit och jobbat i kväll, vilket jag även gjorde igår. Och det är så himla härligt att vara på vår nya butik och jobba. Även om det är mycket nytt i kassan, lite krångligt med den nya maskinen och sådär, så är det en så otroligt härlig atmosfär där! Det känns som att alla blivit på mycket bättre humör. Vi andas liksom helt ny och oanvänd luft, och det märks! Jag är jätteglad att jag får vara med på det här :)

Nästa vecka ska jag börja på min första praktik, ska vara uppe på tjäderns förskola och det ska bli så himla roligt! Var där i dag och träffade några av barnen och min handledare och nu ser jag ännu mer fram emot det. Och vill ni veta vad jag ser mest fram emot? FREDAGSKÄNSLA! Vi har så oregelbundet skolschema att jag aldrig liksom känner av helgkänslan. Och det ska bli så skönt att få lite rutin igen :) WOHOO! (edit. jag ser så klart mest fram emot upplevelsen och erfarenheterna och så vidare och så vidare, men ni fattar)

Nu har jag inte så himla mycket mer att skriva, och nu börjar big brother igen också. Så vi får höras :)

Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0