Glad tjej!

Hade en så otroligt mysig kväll med Magda igår. Och vad glad jag är att hon följde med och hjälpte mig med hyllan! Hon hjälpte mig skruva ihop den och allting så nu står den fint där i köket (dock ännu inte fastskruvad i väggen så jag hoppas ju inte ungdomarna här nere på ungdomsgården tänkte dunka trummor mycket högre för då rasar den nog). Sedan blev det chips, dipp, cola och massvis av catch-up. Och ojojoj vad vi hade missat mycket! Det var så jäkla längesedan hon och jag hängde sådär, tror inte vi gjort det sedan typ i oktober någon gång? Svinlängesedan hur som helst. Men otroligt välbehövligt. Och nu ska det inte gå lika länge tills nästa gång! Vi bor för fasen närmre varandra nu än vad vi gjorde tidigare. Det är ju stört.

Det blev ju så klart ganska sent igår så jag bestämde mig för att vi skulle ta lite sovmorgon i morse (vilket visade sig vara klokt senare). Fixade kokta ägg till frukost och sedan begav vi oss ner på stan en snabb, snabb sväng innan jag skjutsade Magda till bussen. Därefter var det skola mellan 13:15 och 17:00. Då sa vi hejdå till Christer innan vi begav oss hemåt åt olika håll.

Och nu är jag så jämarns trött så jag verkligen känner för att bara sitta hemma och tjura i kväll, haha. Tänkte faktiskt titta på I am Legend - med Will Smith, som råkar vara världens bästa skådespelare - i kväll kl 21:00 annars ska jag inte göra ett jäkla jota! Sådeså.

NU vet ni lite hur jag har det. Nu laddar jag för mys med några girliesar imorgon på eftermiddagen, och på lördag blir det sittning! 80-talssittning! OCH VET NI DÅ?! Jag har lyckats tjata med mig lillasyster!!! Så himla roligt :) Att hon ska få träffa alla muppar i kåren och sådär. Fast vet egentligen inte om det är så roligt för henne iofs? He-he ;) NÄRÅ!!!! Ska inte vara sån nu. Det blir roligt. Helst eftersom inte Carro och Ickis tänker hänga med............

Men men, det var allt för nu. Tänker avsluta med en video jag sett cirkulera på Facebook som jag tycker är så otroligt härlig!! Haha. Barn som beskriver hur de kommer uppfostra sina barn. Tydligen kan man hota med att lägga upp barnen på blocket ibland som förälder om man blir riktigt arg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0