Världens finaste tjejer

Känner mig alldeles nostalgisk och mysig i magen just nu.

I kväll var jag till Malin och Magda här i Bjärtrå. Malin har kommit hem över helgen från Västerås och då skulle de sova här i natt. SÅ JÄKLA mysigt att vara där igen. Alla dofter och sånt där påminde om då man var liten och hade myskväll där. Övernattningar och hela köret. Inte blev det sämre av att vi satt i Magdas rum ett par timmar och hade äkta "tjejsnack" heller.

Jag är så glad att jag har dem. Jag vet att jag skrivit om det tidigare i bloggen men det tål att upprepas. Är det några människor som jag vet alltid kommer finnas där för mig så är det mina fina björnungar. Och jag vet att de känner detsamma med mig. Det kan gå veckor utan att vi pratar men när vi väl gör det är det som om det inte gått någon tid alls (förutom att jag brukar prata öronen ur dem för att jag har så mycket att berätta, haha).

Men ja, det är en speciell känsla det där. Riktig vänskap när den är som allra bäst. Äkta kärlek från grunden. Och jag skulle inte vilja dela den känsla med några andra än mina snyggingar. Sådeså.

PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0