Tired girlie

Så extremt trött nu. Det tar tydligen på krafterna att plugga! Haha, eller inte. Jag har varit så sanslöst ineffektiv i dag så det är sjukt. Jag har fullständigt glömt hur man gör? Om jag nu ens visste hur man gjorde innan. Carro och Erika satt där och jobbade på som små myror medans jag typ.. Ja, vad gjorde jag? Jag somnade en gång i alla fall ;) Så ikväll blir det minsann till att gå och lägga sig tidigare än halv två.

Annars nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle sätta mig och plugga en stund. Känns ju som att det kan vara på tiden att försöka ta tag i det. Och i morgon ska jag tillbaka till lilla Härnta igen för att plugga med tjejerna igen. Kan ju vara kul om jag faktiskt åstadkommit något då! Så man slipp skämmes!

För övrigt undrar jag vad det är för fel på min sladd till datorn. Eller jag har ju märkt att det är glapp, men jag vet inte om det är sladden eller själva datorn det är fel på. Datorn laddas i alla fall inte och jag börjar på panik. Jag har inte RÅD att köpa en ny dator nu ifall jag ska flytta och såna saker. Fan också.

Jaja, nog om detta, nu ska jag se om det finns något ätbart här hemma. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0