Thursday I'm in love

Shit alltså, vilken fantastiskt rolig dag och kväll jag hade igår. Började med att kila på staden direkt efter att vi varit på skolan och pluggat (heheheee) som vanligt. Köpte sushi, gick på bolaget och en sväng på ICA sedan var det full färtt hemövers mot Ickisens place! Väl där var det bara till att sätta sig och äta maten, och jäävlar vad gott det var! Aldrig har jag väl njutit så av sushi förut.

Sedan blev det lite tillfixning och uppkorkande av diverse drycker. När vi var färdiga begav vi oss mot Petrus place. Där var det FEST HOS PETRUS kan man säga. Helt sjukt drag. Hur många var vi? Fyra-fem stycken? ;) Haha nej men det var faktiskt riktigt roligt att få vara där innan. Och jag var så klart tvungen att skrika halsen ur led IGEN bara för att visa PM-Tomas att jag ju visst kunde sjunga våran låt rent och fint. Jo, tjena.

Väl nere på Bittens blev det ju ett jäkla drag. Tanken hade tydligen varit att vi skulle ner och ta några öl bara, men jag blev ju wasted som vanligt. Och jag tror inte Erika var långt efter mig faktiskt! Haha. Shotar hit och dit och ja, sedan blev det efterfest hos några utbytesstudenter på paviljonggatan eller pappiljottgatan eller vad fasen det nu hette. Kommer aldrig ihåg. Och det gör MIG VANSINNIG!!!!

Idag har jag och Erika verkligen bara legat och sovit och ätit, typ. Hahaha, dagens syn var när jag kommer ut ifrån toan och hon sitter där, med munnen full av pizza och sås, och tittar på mig som en hund som blivit ertappad med rackartyg. Haha, klarade inte av att stå på benen där faktiskt.

Men ja! Summan av kardemumman är att jag hade en sjukt rolig kväll igår, med många olika trevliga inslag. Erika knows what I'm talking about!! Och sedan en asrolig bakisdag i dag. Är riktigt glad att jag fått träffa Erika Nordling för hon är fan i mig glädje personifierad.

Det var allt för mig. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Erika

hahah men detsamma sof!!! och jag blir också VANSINNIG!!!!!! när jag tänker på att jag måste ägna hela dagen idag med att skrivas klart arbeteshelvetet... och förövrigt hette gatan hospitalsgatan ;) puss på dig

2011-09-10 @ 10:10:39
Postat av: Sofie

Hahaha, om du anar hur gärna jag skulle kunnat sitta och skriva i dag. MEN EN ANNAN HAR JU ETT ARBETE ATT SKÖTA!!!! Hahah, ja men det är ju typ samma sak... Paviljonggatan, hallonbåtsgatan... Bara vi spelar hora är jag nöjd! Puss!

2011-09-10 @ 10:15:26
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0