Pusselbitar

Vilken härlig känsla detta är. Det känns verkligen som att pusselbitarna håller på att falla på plats för mig nu. Äntligen har jag fått tag i en lägenhet i Härnösand, på ett ställe där två av mina underbara phösare bor! Visserligen är det inte inflyttning förrän första november, men den som väntar på något gott! Nu har jag ju någonting att se fram emot i alla fall :)

Sitter och funderar på om jag ska hänga med några människor ut i Härnösand i morgon eller inte. Eftersom svikaren Carro drar sig ur för att hon är en toffel (blööö) så lär jag få åka själv. Vilket känns lite sådär. Men det är tydligen så man lär känna folk har jag hört? Och jag älskar ju sånt ;) Haha. Men ja, vi får se...

Jaja, nu ska jag försöka plugga lite. Tror jag. FAN också vad tråkigt det vi läser om just nu är. Fan inte okej! Fan vad otack. Och det ska vara klart på söndag dessutom. Så jag LÄR ju få lägga på en rem. Så hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Karro

Kommer ju vara massa folk där som du känner sen introveckan! Jag kan phösa dig genom Bittens om det känns jobbigt! :P

2011-09-07 @ 23:34:23
Postat av: Sofie

Haha, du är så jävla underbar! Men nu har jag fått med mig Erika så nu blir det ååååka av! :)

2011-09-08 @ 00:00:15
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Angie

Fan va nice!! Bodde där borta ett tag jag också men är ju bara en minut ifrån er:D

2011-09-10 @ 10:44:05
Postat av: Emma

Hahahahahha de ÄR ju så man lär känna människor. ;) Im always right!

2011-09-10 @ 11:47:30
Postat av: Sofie

Ja, Angie det känns tryggt och skönt att ha er alla så nära :D Det måste jag säga. Roligt att träffa dig i torsdags förresten!

Hahaha, Emma du är ett vandrande orakel ;)

2011-09-10 @ 17:01:46
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0