Jag är inte bitter

Eller? Alltså fan, aldrig hade jag väl kunnat tro att jag skulle längta tillbaka till Konsum så mycket som jag gör just nu! Haha, nej då. Så illa är det faktiskt inte, snarare tvärt om. Men Christine skrev till mig nu i dag och frågade om jag inte ville hänga med på en sista minuten och jag blir så fantastiskt suuuuur för att jag inte kan! Har kunnat hur länge som helst då jag jobbat på Konsum, men precis nu när jag börjar skolan så är det äntligen någon till som kan. Är inte det ödets ironi?

Och till råga på allt så fick jag igår reda på att vi har en bok på ungefär 300 sidor att läsa ut tills på måndag! Och vi ska ha ställt frågor osv. Och det roliga är väl då att två av kapitlen i boken ska vi ha läst tills nästa torsdag. Det tycker jag kan kännas lite bakvänt. Man borde väl få ta det bitvis först, inte efter att man läst ut hela boken?

Så ja, lite bitter är jag nog allt. MEN! Det goda väger dock upp det tråkiga just nu. Känner mig som en helt ny människa (haha, ett uttryck jag och caroline för övrigt diskuterat grundligt. VADÅÅÅ ny människa?). Jag är glad igen, jag kan äta mat igen, jag har fått lära mig äta sushi (!!!) igen. Haha, så just nu känner jag ändå att livet är riktigt härligt. Och jag är bara på väg uppåt!

I kväll blir det iväg till Härnösand igen för att gå ut med tjejerna och eventuellt Tuuunes och Steffeee om jag förstod saken rätt? Eller dom lär väl banga, höhö. Men vi tjejer ska ut i alla fall och fira Carros födelsedag såhär lite i efterskott. Så det ska bli riktigt roligt :) Hoppas inte Erika har glömt baileysglassen hon utlovat. Måste påminna.

Men för att kunna njuta riktigt av kvällen måste jag sätta mig och läsa i den där förbannade boken i dag så jag med gott samvete kan slappna av i kväll. Så på återseende!

Blir du nöjd nu då Tomes Tunes?!
Eller undrar du vad fan det här är också?


Kommentarer
Postat av: Tunes

Fin bild och vi kommer inte banga :)

2011-09-14 @ 11:40:36
Postat av: Sofie

Men braaaa Tunes!

2011-09-14 @ 11:53:36
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0