Hallöööö blöggen

Vad hände med den här dagen egentligen? Jag har bara suttit och glott in i väggen hela dagen känns det som. Efter en hel vecka full av stoj och stim så känner jag mig liksom lite apatisk av att inte längre ha någonstans att vara eller någonting att göra. Dock vaknade jag vid kvart över tio i dag av att Maggie ringde (på hemtelefonen) och frågade om hon fick komma och hälsa på. Vi hade en heeel del att prata om :) Så HELT sysslolös har jag ju inte varit i dag.

Jag kom för övrigt på att jag glömde nämna det igår. Men jag tappade min mobil i lördags och den återfanns dagen därpå. Väldigt blöt och väldigt stendöd. Tyckte så himla synd om den då jag fick se den. Allt bara för att jag alltid ska bli så jävla full och inte ha någon koll på min jävla väska. Så nu sitter jag här, med pappas gamla nokia, och har sån ångest så det verkligen inte existerar. Vad göra?!

I morgon ska jag åka till skolan tidigt på morgonen för att plugga med Carro och Erika, ska bli spännande! Blir första riktiga pluggdagen för mig. Huhu, åh... Jag är för liten för att läsa på universitet! Men jag ska i alla fall hämta min overall också, som jag ju faktiskt vann på sittningen i lördags. Så jag är ett jäkla happyface ändå, trots att jag är livrädd.

Men men, nu tänker jag att det blir vänner... Och kanske någon tomat, beroende på hur nyttig jag känner mig. Så på återseende kära, KÄRA, kära läsare. Ni har blivit så många nu och jag ääälskar att jag vet att det bara är bra och fina människor som kommit extra. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0