God förmiddag

Jaa hörni, det verkar ju som att sommaren kommit tillbaka till Sverige en sväng. Märkligt? Nej, vadå? Jag har börjat vänja mig vid att ha sommar mitt på hösten och vår mitt i vintern och sommar mitt på våren nu... Stackars lilla snurriga värld. Du kan ju absolut inte förstå vad som händer :(

I dag är jag hur som helst "ledig" igen, och jag ska sitta hemma och skriva på den här förbannade uppgiften. Jag är faktiskt vansinnigt elak, på en hel del saker. Men jag tänker inte ödsla tid på att sitta och klaga på det här. Det lönar sig ju inte ändå.

Men jag tänkte mest kika in här och fördriva tiden lite. Sedan, när jag har skrivit och sånt där, så ska jag ta en dusch. För sedan i kväll bär det, som jag skrev igår, av till Härnösand för att mysa med mina fina. Vi ska laga mat och sånt där mysigt, sedan blir det kanske någon film i kväll ifall Erika kan få fason på tekniken. Det gick ju lite sådär sist hon skulle försöka sig på att fixa film ;) Haha, sötnos.

Men på återseende kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0