The time is now

I kväll vankas det middag hos Snorfen tillsammans med Maggie! Tyckte hon sa att det skulle bjudas på fajitas, och det tycker ju jag så klart låter alldeles utomordentligt! Senare blir det utgång. Detta är första gången jag äntrar Gladans heltäckningsmatta sedan jag blev en ny människa. Tycker det känns lite spännande faktiskt, kanske att jag kommer ut därifrån med en helt ny syn på stället? Fast ja... Det känns föga troligt.

Sedan i morgon, då ska jag till Ickis med Carro och mysmysmysa. Perfekt va? OCH!!!! På måndag blir jag förmodligen kvar i Härnösand men på TISDAG, vet ni vad som händer på tisdag?! JAG FLYTTAR! Åhåhåhå, kan inte riktigt förstå att dagen faktiskt är här. Jag ska flytta till en egen lya (hatar ordet lya eftersom jag inte är en räv, men det kändes passande just nu), som är bara min. Kan inte med ord beskriva min lättnad.

Men nu ska jag gå och duscha, så på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0