Onsdag

I dag känner jag för att skriva lite. Och då tänker jag minsann göra det. Det är ju sånt som är så härligt med att ha en egen blogg. Jag gör vad fan jag vill här. Like a BOSS? Jag vet inte hur man använder det uttrycket. Tråkigt.

Jag vaknade jättesent i dag, eller ja... Ganska tidigt om man jämför med vissa (som jag för övrigt tycker kan vakna nu). Men jämför jag med "nygamla" sofen, som nu gått tillbaka till att bli gamla sofen, så  sov jag länge. Pappa ringde och väckte mig och började prata om däckbyte hit och dit och frågade om mina planer för dagen. Och så åker de tydligen till Stockholm i helgen! Det var väl trevligt för dem? Jag tror bestämt att de ska dit och träffa min faster :) Hade jag också velat göra. Men det får väl bli en annan gång. Man kan ju inte få allt.

Jag åt nyss en yoghurt som smakade blåbärssoppa. Och jag tycker inte om blåbärssoppa. Sedan vet jag inte om det råkar vara så att mamma skulle ha den där miniyoghurten till någonting heller. Jag kanske borde ringa och fråga? Förresten så funderar jag på om jag ska koka ett ägg kanske. Äta lite lunch. Fast jag drömde ju inatt att jag kokade ett ägg, och det sprack. För att det fanns för många funktioner på spisen. Åh... Hatar när det händer.

Jag tror jag ska plugga med Caroline i dag. Det gjorde jag igår med. Och så köpte vi varsin kalender och blev ansvarsfulla så Ickisen skulle bli lite stolt över oss. Jag tror det fungerade riktigt bra faktiskt.

Jo, och så skickade jag efter en halloween-utstyrsel! Så himla spännande.

Hejdå, bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0