Ny vecka, nya tag?

Well hello, there! Vilket härligt väder det är ute i dag, och jag blir automatiskt på toppenhumör! Mitt största problem just nu är väl att jag oroar mig lite för bilfärden in till Härnösand. Fick höra att pappa hade fått sladd i Gålån och han har faktiskt vinterdäck. DET känns otroligt obehagligt för jag hatar att få sladd. Helst sedan inzidenten förra året när vi körde in i ett vägräcke osv. Då var det visserligen mycket halare än nu, men still.

Annars då? Helgen har spenderats i Härnösand och varit hur mysig som helst. Men jag ser verkligen fram emot att flytta dit! Nästa vecka smäller det. Då går flyttlasset på tisdag. Och tisdag är även den dagen då vi har flest föreläsningar och sådär, är inte det ironiskt så säg... Men förhoppningsvis ska det gå bra! Och på torsdag nästa vecka får jag förhoppningsvis hämta soffan också. Men om jag ska lita på min magkänsla så kommer det uppstå komplikationer. Haha, det känns litegrann som en standard för mig. Ingenting ska gå smärtfritt :)

Jaja! I dag har vi i alla fall träff med studiegruppen för att diskutera en uppgift och lite sådär, och i kväll är det möte med kåren så det kommer bli en heldag i Härnösand med Carro (och kanske ev. Ickis? Vi får se!). Jag återkommer kanske i kväll om jag orkar. Så på återseende, kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0