Måndag kväll

Och här sitter jag och lyssnar på lite nostalgimusik. Sån musik som man får ont i magen av. Ont i magen på ett bra sätt, kan man säga. Ont i magen på ett sånt sätt som gjorde ontontont för några år sedan, men som jag nu är så glad att jag kommit ifrån. Ett skönt ont, så kan man säga. För det finns ju faktiskt. This is the way you left me, I'm not pretending. No hope, no love, no glory. No happy ending. Typ SÅ!!!!

Har haft en bra kväll i alla fall. Vi hade julmys på fiket med tända ljus och julmusik. En fin fortsättning på min och lillans julafton förrförra veckan. Och innan det fick vi go'fika efter terminsmötet! En alldeles lagom, lugn kväll.

I morgon efter skolan ska jag åka till Sundsvall, till min Magdalena. Vi ska åka på IKEA och köpa lite grejor till min kommande lägenhet och sedan ska vi åka hem till henne, vi ska äta ost och kex och så ska vi mysa ihjäl oss! Och sedan på onsdag, då ska jag få ansiktsbehandling och massage! Äntligen. Emlan och Daniels födelsedagspresent till lilla Sofen. Därefter har Emlan utlovat sushimiddag och Paranormal Activity 3 på bio! Jag förstår inte varför jag ger mig in i såna här saker. Man lär väl så länge man lever. Men ja ni hör ju att jag kommer ha en toppenvecka i vilket fall som helst! JAG ÄR SÅ NÖJD med mitt liv just nu. Jag är verkligen det. Medvind kallas det tror jag. <3

Men hur som helst! Nu tror jag att jag ska göra nånting att äta, fastän timman är så himla sen. Sedan ska jag nog slå på ett vänneravsnitt och njuta av allt. Det tycker jag låter som en swagtastic idé! Så ha en bra kväll och natt och det, alla fina människor. Så hörs vi nog något framövers :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0