God morgon!

Självvaknade strax före nio, helt otroligt? Förstår inte. Och två sekunder efter att jag hade vaknat blev jag påmind om att jag har en mobiltelefon, eftersom jag fick sms. Och inte från vem som helst! Min älskade lillasyster lever, och jag är så glad över att hon skrev till mig direkt så jag fick veta. Har varit steeenorolig men hon har tydligen haft riktigt roligt så då är jag glad och nöjd : ) Lillaste tjejen då.

Har haft en så sjukt rolig helg, som vanligt. Kräftskivan hos Ickis blev lyckad med massvis av mysigt folk och Christers gitarrspelande. Det var gott med kräftor men heejsan hoppsan vad söligt. Det här lär ju vara första och sista gången jag äter kräftor innan utgång i alla fall! Haha. Väl ute gå krogen var det så mycket folk så man inte riktigt visste vad som var upp och ner. Men jag träffade ju CICCAN också i alla fall, så himla roligt! Och sedan blev det efterfest som vanligt. Har liksom blivit våran nya grej.

I dag blir det till att åka på skolan och hänga lite. Plugga lite och sådär. Carro ska fixa en overall och sedan ska vi nog kolla efter färg också. Sedan på kvällen blir det att dra på fiket för musik-quiz :D Skitkul tycker jag! Så åter igen ser jag så otroligt mycket fram emot dagen. I just love my life right now, och jag älskar att jag faktiskt tar vara på det den här gången. Inte tar det för givet :) Brukar annars kunna vara väldigt lätt att göra det.

Nu blir det lite frukost och sedan en dusch. På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0