Bon Appetít på melodifestival

Haha, jag blir ju faktiskt ändå tvungen att lägga upp den här på bloggen, så att björnunga kan få ta del av även denna. Om de inte redan sett den kanske? Men för att ursäkta min helt otroliga inlevelse måste jag få förklara att jag i princip var utan röst den här kvällen, jag kände nog att jag var tvungen att göra någonting för att kompensera. Sedan gjorde det nog inte saken sämre att jag hade fått i mig ett par vinglas eller fyra heller ;)

Men här är den i alla fall. Låten som jag och tre tjejer till fick skriva till PM när vi hade Melodifestival på schemat under introveckan. Vi fick låten främling att skriva om texten på. Och det här uppträdandet gjorde att vi vann ett diplom. INTE fy skam skulle jag vilja säga. Så lyssna och njut! Eller ja... Lyssna i alla fall. Haha.


Kommentarer
Postat av: Magda

Haha, kung!! ;D Du rockde ju ;)

2011-10-04 @ 19:42:52
Postat av: Sofie

Haha, ja visst gjorde jag det ;)

2011-10-04 @ 19:56:15
URL: http://sofiestattin.blogg.se/
Postat av: Mallan

haha vilken stjärna! :)

2011-10-04 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0