Teknikens under

Jag insåg alldeles nyss varför jag verkligen inte borde bo ensam, haha. Hur ska jag klara av allt det här med teknik och sånt?! Vore det inte för min storebror hade jag ju exempelvis inte haft någon TV. Och nu har jag äntligen fått hem brevet om mina internetuppgifter (efter att det hade fått göra en himla lång resa till en helt annan Stattin någon helt annanstans i Härnösand). I det här brevet står det då att jag ska gå in på en internetadress för att kunna logga in med dessa uppgifter...

Jaha? Så då behöver jag alltså internet. För att kunna skaffa internet. Det tycker jag låter fantastiskt idiotiskt. Men jag tänkte att fine, jag har ju det mobila som jag lånat av Daniel, så jag kör. Går in på den här adressen, knappar in alla uppgifter och vad händer? Jo, det står att jag använder mig av någon IP-adress som är ogiltig. Alltså hallååå?!?!?! Jag klarar ju inte av sånt här själv! Det var alltså DÄRFÖR jag borde flyttat till Sundsvall i stället. Så Daniel hade kunnat komma och hjälpt mig. Baaahhhh, jag orkar inte sånt här.

OCH! Inte heller har jag fått något brev om att jag har en box och ett kort till TVn att hämta ut heller. När ska jag få det då? Har dom skickat det brevet till Alex (som bodde här på rosen tidigare (det är alltså hon som heter Stattin)) också eller? Haha, man kan ju fan bli vansinnig för mindre. Eller jag i alla fall.

Näe, nu ger jag upp. Ska ringa Daniel sedan i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0