Rubrikkkkkk

Tja bloggen!

Jag har äntligen fått upp gardiner i köket nu! Det börjar minsann sakta men säkert ta sig. Köpte två supertråkiga adventsljusstakar på coop för att ha i fönstret där också. Så lite jul har jag ju nu! Sedan har jag fått hit ett större kylskåp äntligen så nu behöver jag inte hänga lika mycket ute i det gemensamma köket längre. Är bara micron jag behöver ha hit nu sedan äre klärtt! (Eller behöver ha hit en hel massa till men jag tar det lite pö om pö)

Trodde jag skulle bli tokig på mig och mamma i dag dock. Först åkte vi på Jysk där vi inte handlade någonting alls, sedan blev det dollar där det handlades en hel del smått och gott, efter det blev det Åhléns där vi köpte gardiner och sedan blev det Maxi sedan Coop sedan Maxi igen och sedan Coop igen. Haha, förstår inte (!!!) vad det satt i. Men till slut kom vi i alla fall tillbaka hit och fick upp gardinerna själva trots några motgångar. Så jag är nöjd :)

Bäst av allt var väl att pappa hade diskat åt mig också innan han åkte härifrån (han och mamma hade varsin bil så de åkte inte hem samtidigt), och han hade även köpt mig en kökskniv. Jag får heller inte glömma att han hade köpt mig en hammare och typ 700 skruvmejslar också! Haha, han är för söt min lilla pappa.

I  morgon har jag skola på förmiddagen, sedan blir det förmodligen en massa plugg fram tills på eftermiddagen då det vankas middag hemma hos Ickis mamma tillsammans med min fina kärleksklöver! Hon ville bjuda oss på middag eftersom hon tydligen var ensam hemma (om jag förstod saken rätt), hur söt i huvudet är inte hon då? Sedan blir det studentpub för hela slanten! Men blir till att ta det lilla lugna på riktigt den här gången för jag ooorrrkar inte vara bakis på skolan på torsdag. Sådeså.

Nu blir det vänner och sånt, hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0