Packpaus

Tar en liten paus i packandet för att uppdatera här en sväng.

Var till lägenheten i dag för att kolla läget innan jag ska börja flytta dit alla saker. Och väggarna var verkligen under all kritik. Och när jag ringer för att höra om det finns någon möjlighet att få det upprustat så blir svaret att detta är något jag måste finna mig i. Bland annat ett stort hål i väggen. Känns sådär! Men nu har jag skickat ett mail till dem och frågat om jag inte kan få fixa det själv i stället. Om jag står för alla kostnader och så. Man kan ju alltid hoppas! Kan ju inte få mer än ett nej egentligen.

Annars i dag har det inte hänt mycket alls. Det enda jag lyckat åstadkomma är väl egentligen att hämta ut nycklarna till lägenheten. Produktiv dag! Men ah... Nä, det är nog bäst att jag fortsätter packa om vi ska komma härifrån någon gång. Ni får ha det så bra! Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0