Mycket bra dag

Dagen har spenderats i Birsta med Nybbe och vi kände oss båda två väldigt nöjda när vi kom därifrån. Framförallt var vi nöjda med våra jackor, ja alltså jag var jättenöjd med Carros och hon var jättenöjd med min! Hon köpte en skiiitgröööm marinblå Peak-jacka och jag köpte en röd (!!!) HellyHansen :) Så nu vill vi ha lite kallgrader ute, och gärna lte snö också så det blir LJUST ute någon gång! Så jäkla mörkt och tråkigt.

Carro hann även med att plocka på sig massvis med julsaker så att hon kan skapa christmas-camp när hon flyttar hit! Enda som saknas nu är en julgran och en ljusslinga till denna, men det är ju lätt fixat säg!

I kväll blir det ett ensamt fredagsmys för mig. Men känner att det nog kan vara skönt. Jag har köpt lite gottis och julmust och tänkte att jag ska titta på Vänner nu fram tills Idol börjar :) Åh, Vänner. Att de alltid räddar mitt liv. Vad hade jag gjort annars då? Läst kanske... Fasen också, saknar det. Ska ta tag i det snart. En annan gång.

Nä men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Har på tok för ont i fötterna för att skriva.

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0