Sanslöst seg tisdag

Fy fasen, jag känner hur jag sakta men säkert börja kräla mig tillbaka till att vara gamla sovsofen igen. I morse hade jag ställt väckaren på 08:00, TROTS att jag är ledig. Då den ringde ställde jag om den till 09:00, och ändå kunde jag inte förmå mig till att kasta av mig täcket och kliva upp. Till slut kom Chrille hem typ kvart över tio och då fick jag väldigt mycket ångest kan jag säga. Och ont i huvudet hade jag med. Så nä! Om jag fortfarande är ledig på torsdag och fredag så känns det skönt att C är hemma då och kan få upp mig ur sängen :)

Och nu sitter jag här! Har inte ens fått i mig någon frukost utan har suttit vid den här jäkla datorn i typ en hel timme. Det blir ju lite för tragiskt nästan.

Haha, på tal om tragiskt, måste berätta om det hur klantig jag var förra veckan. Verkligen sånt som bara jag kan lyckas med. Skulle ta mitt p-piller i lördags, men insåg då att jag börjat från fel håll?! - Dvs. med kartan upp och ner. Och eftersom jag börjar med mina kartor på måndagar, så hade jag alltså då ätit sockerpiller i fem dagar!!! Vem lyckas med något sånt?! Det är ju stolpskottet númeru uno här alltså! Roligast av allt är väl att ingen ens blev förvånad över det. Haha.

Jaja, nu ska jag ta och rycka upp mig en smula! Tvätta mig lite, fixa lite frukost, sedan traska ner på staden för att handla. Är ju tydligen jag som lagar mat i dag, hehe. Fasen också. Måste börja lära mig. Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0