Imponerande

Jag blev verkligen positivt överraskad igår kväll när såg på ESC. Jag har ju hela tiden tyckt att Popular är en redig skitlåt som verkligen inte har någonting att komma med. Det jag har gillat är ju typ scenframträdandet. Riktigt bra koreografi och lite "nytänkande" med glasväggarna (även om jag tyckte bättre om när han dansade i vatten). Ja, jag hade ju i alla fall tydligen fel. Riktigt jäkla fel. För Eric gick ju hem!

Men igår när programmet var slut var jag så frustrerad! Frustrerad över att vi ändå kommer att få kvala nästa år igen. Frustrerad över att vi var så jäääkla nära! För det måste man ju faktiskt säga att vi var. Vi ledde ju till och med ett tag. Så jag tror Chrille rent av var lite rädd för mig när vi skulle gå och lägga oss! Haha.



Jaja, vi hade en supertrevlig kväll ute i stugan med mamma och pappa i alla fall :) Åt jättegod mat och surrade och hade det hur bra som helst. Känner mig dock sjukt seg i dag, så jag och pojkvän ska åka och köpa mat på Frasses sedan. CHILI CHEESE! <3



Nu ska jag sluta skriva här, har ändå inget mer vettigt än allt detta dravel att komma med.

Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0