God morgon!

Vad häärligt med lite regn. Idag igen. Jag är så superduperglad. Så ingen morgonpromenad. Men DÄREMOT, är jag ju tvungen att promenera till jobbet. Ska bli så otroligt kul, och spännande. Längtar!

Klev i alla fall upp halv nio i dag, såg att det regnade ute och gick och la mig igen. Och då höll jag så klart nästan på att försova mig! Vaknade fem i tio. Men det är lugnt, har just ätit en frukost som var supergod men ser riktigt tragisk ut alltså. Rostat med ost och marmelad med O'boy till, bästa! Och en skvätt juice till, för att verka nyttig.


Jaja, nu ska jag gå och pudra näsan. Sedan blir det jobb från elva till kvart över åtta... Suck. Men sånt är livet. Jag överölever säkert den här dagen med! :) Hejsveeejs.

 


Kommentarer
Postat av: syrran

va äru? när ska vi hänga????

2011-05-19 @ 18:53:49
URL: http://amandaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skickar dig ett sms!

2011-05-19 @ 20:33:07
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0