Fredag den 13e

Haha, blev just varse om vilken dag och datum det var i dag. Och då föll plötsligt alla pusselbitarna på plats! Åh, jösses Amalia. Då kan ju åtminstone jag räkna med en fortsatt skitdag med andra ord. Haha, men kan inte sluta skratta ändå. Lite komiskt är det ju.

Jag känner mig inte sådär superskrockig, men vissa saker känner jag mig ändå lite... Lite svag för. Som nycklar på bordet, gillar inte att gå under en stege eller när en svart katt springer över vägen. Men jag är inte riktigt sådär att jag får hjärtsnörp så fort det sker. Nästan i alla fall. Något jag alltid gör är i alla fall att kliva på K-brunnar och undvika A-brunnar. Och det var kära Emmeli Hedström som fick in mig på det spåret. Så jag vet inte om jag ska tacka eller beskylla ;) Haha. Vi får hoppas på tacka!

Nä, fixa sig var det. Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Emmeli Hedström

asså shit, jag tyckte att jag kände igen mig så himla mycket i alla du var skrockig för.. och vips så kom mitt namn fram. Jag ligger i sängen, VÅGAR inte röra mig, nåt kan ju hända liksom? Ska ta mig ner på stan, men tänker nog vägra cykla. Men, trevlig fredag :D förresten!!om det är en brunn där det står "40" på, då kan man säga "40 sekunders extraliv!!". viktigt!

2011-05-13 @ 12:00:35
Postat av: Sofie

Haha, ja, håll dig borta från cykeln! Låter som en mycket bra idé. Men guuud, varför har du aldrig berättat det för mig?! Har aldrig vetat hur jag ska bete mig vid dem, har undvikit för säkerhetsskull. Missat många extrasekunder där jag! Haha. Men nu vet jag ju. Och ja, trevlig fredag på dig med! :) Kram

2011-05-13 @ 14:13:50
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0