="@$€""#£%¤#"

Hm.. Har länge undrat varför man skriver sådär i stället för att svära i serier. Vad har det med svordomar att göra? Men, det är väl inte meningen att det ska finnas en mening i allt heller.

I alla fall så var det sådär tankarna gick i morse då jag vaknade vid halv sju, och Chrille berättade vilket väder det var. Tror aldrig någonsin jag vaknat förut och blivit så irriterad på en strålande sol! FAN! Fyra dagar, i FYRA DAGAR, har jag varit ledig eller haft sovmorgon, och då har det pissregnat. Men IDAG, när jag börjar klockan nio. Ja dååå skiner solen. Så klart. Men det är väl så, ödets ironi.

Men när jag väl kom ut i det härliga vädret blev det i alla fall mycket bättre. Det är ganska fantastiskt faktiskt att vara ute så tidigt, det är som att naturen liksom sover. Luften känns lite krispig, och daggen ligger kvar i gräset. Inte förrän nu när jag kom hem började träden "vakna" och fixa lite blåsväder sådär. I dag är det minsann sommar hörni.



Dock blev jag lite ledsen när jag passerade gamla busstationen, där de ska bygga nya Konsum, och de hade fällt tre stora, fina björkar nu på morgonen. Det såg så himla sorgligt ut, och jag vet ju hur bra alla träden är för miljön. Visserligen kanske inte tre björkar är vad som håller upp hela jorden liksom men ändå..

Jaja, nu ska jag gå och duscha innan jag tar mig lite frukost. Sedan ska jag jobba mellan 9:00 och 20:15 i dag. Men det ska säkert gå bra! Bara två timmar längre än igår. Hoppas alla får en grym helg :) Kramsi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0