Takdropp

Åh, det är så härligt ute just nu. Eller ja, just nu var väl att ta i. Just nu är det mörkt och läskigt ute. Men i alla fall, jag hoppas verkligen det här betyder att våren är på väg på riktigt för jag är så trött på skitvinter nu. Vintern är verkligen bara härlig i december, möjligtvis en bit in i januari. Sedan får det vara nog.

Hur som helst så är jag inte alls på blogghumör, och jag får lite dåligt samvete över att Chrille inte kommer tycka min blogg är rolig att läsa i kväll. Men what to do liksom? Han får väl skylla sig själv som åker iväg såhär och lämnar mig alldeles ensam. Men det här är sista gången på ett tag nu, känns riktigt bra :)

Nu ska jag gå och göra några mackor tror jag, eller ta ett äpple. Har inte riktigt bestämt mig än. Ojoj, det här blev ju riktigt spännande. Särskilt för er som läser kan jag tänka? VAD KOMMER HON ATT VÄLJA?!

Kanske återkommer med svar. But don't hold your breath. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0