Helt ofattbart

Alltså, herregud. Jag har för första gången i mitt liv sett en reklamfilm som fick mig att hoppa till. Eller hoppa till var inte direkt rätt ord. Men jag reagerade och känner mig faktiskt en smula upprörd.

Reklamen börjar med att visa bilder på "par", kyssande människor och kramande människor och allt sånt där. De frågar om du är gift, om du saknar passion i ditt förhållande osv. Sedan säger de åt dig att gå in på en sida som heter "http://www.victoriamilan.se/" (öppnas i nytt fönster). Och DÄR! Kan du hitta en affär?! Du kan alltså träffa andra gifta människor, eller människor som lever samboliv. HELT SJUKT!

Deras slogan är "Gör livet levande - ha en affär".

Vad faan är det här för någonting? Får man verkligen göra reklam för det på tv sådär? Eller ja, det är väl klart man får. Fritt land och hela det där. Men man gör det väl ändå inte? Eller gör man? Man fixar väl inte en sån sida och tycker att det är moraliskt korrekt? Snälla, säg att man inte gör så!

Nej gud. Jag känner mig så jävla upprörd nu. Fan vad fult. Så fruktansvärt jävla fult.

SÅÅÅ INTE OKEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0