Första fredagen i mitt "nya" sugiga liv

Haha, allvarligt. Jag har sån sjuuuk cola-abstinens så det är läskigt! Eller jag kan säga att jag föreställt mig att det skulle vara lite värre, men fy fasen. Och han påstår att vi bara får dricka cola på helgen, och med det menar han lördag&söndag, dvs ingen cola på fredag?! HALLÅ! Håll med mig om att det borde vara okej om jag byter ut söndagen mot fredagen. Haha, herregud, känner mig som i ett koncentrationsläger ;)

Jaja, i kväll är det hur som helst vinterfest i Kramfors, wohooou. Som vi har väntat, som vi har längtat. Eller ja, tror Chrille har längtat i alla fall. Jag känner väl inte något särskilt sådär. Mer än att jag ska få dricka cola i kväll. Blir alltså svaga whiskeycola för mig. Som Jonke sa igår, jag häller upp ett glas, och sedan sticker jag fingret i flaskan och droppar i glaset, bra idé! Kan bli berusad på sockret.

Sedan ska Chrille förresten göra tacopaj i dag! Känner mig väldigt spänd och exalterad, hoppas det blir gott. Fast skulle ju aldrig någonsin erkänna för honom att jag tvivlar. För det gör jag ju inte. Gubben, du vet att jag inte tvivlar på din matlagning? Visst vet du? Den är ju bäst precis som du? Ja, precis. Bra. Och får jag ett glas cola till så blir nog hela middagen räddad i vilket fall som helst, hahaha.

Shit alltså, att ett helt inlägg kunde handla om Coca-Cola utan att det ens var med mening. Blev ju helt sjukt det. Är nog lika bra att jag slutar skriva. Ska ringa Maggie i stället tror jag. HA DET BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0