Ensaaaam tjej

Ååh, vad jag lider i kväll. Min finaste skatt, min älskade Christoffer "Captenen" som jag får dras med har lämnat mig här hemma i jäkla tråk-kramfors för att åka till Åre med sina lagkamrater. Så jäääkla tråkigt, och hemskt. Är inte alls van vid att vara ifrån honom. Men jag får väl vänja mig. Han kommer inte hem förrän på söndag. Och det är väl nyttigt att sakna...? Blä.

Just nu sitter jag i Bjärtrå i alla fall. Och eftersom Chrille festar som en maaaniac (on the floor) i kväll tänker jag tröstäta. Men jag ska inte dricka coca-cola i alla fall! Det är ju jättebra. Jättebra, Sofie. Även om hela min kropp skriker efter cola, haha. Jag har köpt ramlösa så Chrille borde bli glad. Däremot ska jag äta tortillachips och salsadipp. Because I'm worth it!

I morgon ska jag försöka pallra mig upp i bra tid (dvs ca 08:00, mitt i natten) så jag kan gå ut och gå. I sådant fall lär jag nog gå den där rundan på 8 km. Sedan ska jag åka till momma och äta pannkakor (!!!<3) och sedan blir det hem till bruket och fixa mig lite mysig innan jag åker för att mysa hos Ann-Katrin. Vi ska äta god mat och passa på att hyra en dravlig kärleksfilm då inte Chrille är med.

MEN NU! Ska jag i alla fall hämta mina go'saker och sedan parkera mig framför datorn. Och eftersom jag är i Bjärtrå, och är själv, så kan det inte vara så svårt att gissa vad jag ska göra hela kvällen. JAG SKA SE PÅ VÄNNER! Åh, halleluja. Hejdå bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0