Butter

Skulle passa i Snövit och de sju dvärgarna i dag jag. Om jag var med där skulle jag inta rollen som butter, för fy fasen vad jag har vaknat på fel sida i dag. Eller, jag blev snarare väckt på fel sida, haha. Jävla Christoffer. Jag är så arg på honom att jag kallar honom Christoffer hela tiden också, händer ytterst sällan.

Han hade ställt väckaren på 07:45 för att vi skulle ut och gå. Jag förstååår inte varför vi ska måsta göra det så sinnessjukt tidigt! Jag är världens kanske mest morgontrötta människa. Plus att jag har skavsår, hosta, ont i halsen och FORTFARANDE ÄR BAKIS! Jag är för gammal för att köra tvådagars i alla fall, det är en sak som är säker. Och när vi väl kommer ut märker vi även att det är skitdåligt underlag också. Isigt och gropigt och bara skitjobbigt.

Så nej. Det kommer ta riktigt lång tid innan jag förlåter honom för detta. Riktigt, riktigt lång tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0