Bloggsugen tjej

Har verkligen varit så himla bloggsugen idag, och så låg blogg.se nere hela jäkla förmiddagen för mig. Irriterande! Men så kan det vara. Så jag får väl skriva nu i stället.

Jag är på så bra humör i dag också, kan bero på vädret och ledighet och lite allt möjligt. Och sedan att jag äntligen fått ett bevis på att karma existerar. What goes around comes around, liksom. Helt underbart! Hahaha.

Chrille har varit och klippt sig idag, plus att han rakat bort sitt slutspelsskägg (eller ja, skägg och skägg.. fjun snarare, haha), och nu är han så snygg så jag knappt kan hålla fingrarna i styr! En riktig pudding. Plus att han går runt här utan tröja, vilket i och för sig inte är något ovanligt i sig, men ändå. Det gör ju inte saker och ting sämre, he he! Och själv sitter man i underställ och mjukisar sen morgonpromenaden typ, sunkigt!

Vi har hunnit med att vara till Bjärtrå och städat/tvättat bilen i dag med. Lånade pappas garage. Det var inte kul alls kan jag tala om, hoppas det dröjer länge tills nästa gång, haha. Krypa runt i den där lilla golfen och dammsuga och dammtorka och gud vet allt. Fy.

Nu sa mannen att han skulle börja steka på kycklingen, så det är väl bäst att jag går och fixar sås och så jag då. Vi har ju kommit in i hans "deff-månad" nu, så vi äter inga kolhydrater och dricker ingen cola. Vi dricker alltså ingen cola. Inte ett endaste litet colaglas får jag. Känner mig alldeles sorgsen i hjärtat. Men till helgen! Ojojoj, då står inte en enda colaflaska säkert, det kan jag skriva under på.

Men ja, sås och grejor var det. Hejsvejs med er alla sockertoppar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kom ihåg dina fina ord: What comes around goes around.. just saying!

2011-03-05 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0