Too much clothing

Haha, alltså folk som såg mig när jag var ute och gick i dag måste ha trott att jag var helt rubbad. Hade långbyxor och jacka och hela köret, och det var ju hur varmt som helst! Mötte flera människor som hade linnen och kortbyxor osv. Och för att vara ärlig så var faktiskt min tanke att jag SKULLE ha för mycket kläder, för att jag skulle svettas mer... Men nu såhär i efterhand måste jag erkänna att det var lite over the top trots allt.

Nu har jag i alla fall alldeles nyss ätit frukost och funderar på att snart gå ut och sätta mig i solen. Jag börjar inte förrän klockan tre i dag så jag hinner nog med ett par soltimmar i alla fall :)

Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0