Simon Danielsson

Efter att såhär hundra år senare typ ha sett big brother-finalen, känner jag mig lite pirrigt lycklig i magen. Haha, sjukt va?! Men jag kan verkligen inte tänka mig någon mer värdig vinnare än hääärliga Umeå-Simon. Och jag tror inte att någon annan än han i huset hade blivit gladare över vinsten. Så ja, man kunde helt enkelt inte låta bli att slitas med i hans lycka, särskilt inte när man såg lyckotårarna. Sötplutten!


Inte kunde man tro, när man såg den här bilden,
att han skulle vara en sån liten (stor) mjukis!

Men men, åter till vardagen. I dag är det måndag och jag har jobbat på konsum mest hela dagen. Klirrr i kassan! Sedan när jag hade slutat gjorde jag någon post-tjosanhejsan som Johanna har tjatat på oss att göra. Och efter det hängde jag med Ciccan till studenternas brännboll och heejsan hoppsan, vilken spritfest! Haha, herregud. Värst av allt var att jag kände igen mig så hemskt, i de där skrikande och skränande, lyckliga studenterna. För två år sedan var jag en av dem, och jag var minst lika skränig, haha! Men det var längesedan nu ;)

I morgon jobbar jag tre timmar på förmiddagen och sedan är jag heeelt ledig efter tolv. Så då ska jag njuta och sedan laga lite mat (? tydligen) åt min pojkvän. VAD SKA JAG GÖRA FÖR MAT DÅ?! Han kan ju aldrig önska något. Så jag måste hitta på något själv, jag som inte kan. Äh, får väl bli typ kycklinggryta igen, haha.

Blev mycket haha:ande i det här inlägget känner jag. Så det är nog bäst att jag går och borstar tänderna och hoppar i säng. Godnatt med er, kära medmänniskor. Hoppas ni har det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0