Home alone

Puh, äntligen hemma efter en arbetslördag. Eller jag kom faktiskt hem för en timme sedan, men jag har suttit och pratat med Magda och lite sådär. Nu har jag knäppt en breezer och poppat lite popcorn så jag tänkte ha lite myskväll här för mig själv :) Vi får väl se hur länge jag blir vaken. Chrille är ju i Norrfällsviken och partajar så han lär väl bli där hela natten. Ska bli spännande att se om han lyckas ta sig hem i natt eller inte!

Men ja, jag ville väl bara uppdatera för att visa att jag faktiskt lever. Så jag hoppas alla har en bra helg. I morgon är jag ledig så då ska jag bara njuta och ta det lugnt! Yr.no utlovar en strålande förmiddag så förhoppningsvis kanske jag kan få sitta en stund i solen och läsa en liten stund i alla fall :)

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0