God morgon!

Sofen uppe med tuppen som vanligt! Eller inte.. Jäkla tur att Magda ringde där vid nio i morse och pratade mig vaken, annars hade jag nog sovit än. Vart kommer tröttheten ifrån?! Jag skyller på vädret. Jäkla pissväder.

Nu har jag i alla fall hunnit med att ta en dusch, funderar på vad jag ska äta till frukost. Vill ha makrillmackor, men det är så omständigt att göra. Så det lär väl bli typ.. Kaviarmackor i stället? Eventuellt med gurka på kanske, om det finns. Och om jag orkar. Fan också, vad slö jag är.

Det luktar målarfärg i heeela den här lägenheten nu alltså. Chrille har gett sig in i något slags projekt som går ut på att måla hela, hela mediamöbeln. Igår tyckte jag så synd om honom, han var verkligen beredd på att ge upp där ett tag, och köpa en helt ny för 2,700. Men jag ska nog få honom på bättre tankar i dag :) Det TAR ju tid om man vill få nånting bra. Lillgubben.

Men men, nu blir det frukost som sagt. Sedan jobbar jag från elva till stängning i dag. Helt okej!

Adjöss med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0