God förmiddag

Hallå hallå! Nu var det dags för en liten uppdatering igen känner jag.

Hade det huuur härligt som helst hos Magda i helgen, även om jag kom dit så himla sent på lördagen. Vi gjorde oss i ordning och drog ut på stan nästan direkt, hamnade på någon uteservering där vi satt tills de stängde. Sedan beställde vi hem pizza mitt i natten som vi satt och mumsade på. Somnade väl någon gång fram emot morgonkvisten.

Sedan på söndagen gjorde vi stan innan vi åkte hem, och Magda köpte vääärldens snyggaste klänning på MQ. Jag skojar inte, det var nog den snyggaste klänningen jag har sett. Och satt på snyggingen som en smäck. Inga killar kommer gå säkra i sommar ;) Jag köpte också lite smått och gott, bl.a. en svart bikini och en aaasmysig shortsdress. Sedan köpte jag lite gardiner och så på Indiska.


Här har ni min shortsdress, visst är den fin?! Hihi.


Men nu ska jag göra lite frukost och sedan göra mig i ordning för en arbetsdag. Jobbar stängning som vanligt, suck. Men i morgon är jag ledig och då ska jag och Magda åka till IKEA och inhandla lite detaljer till nya lägenheten. KULKUL! Så nu har ni fått höra ifrån mig i alla fall. Nu kan ni pusta ut :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0