Biokväll

Jag och C var på bio i kväll här i Kramfors och såg Baksmällan 2, haha. Sanslöst rolig film! Helt klart lika bra som förra filmen. Och lika sjuk. Är lite orolig dock att de ska göra en trea nu.. Är det redan bestämt kanske? Inte så insatt i det där. Men jag oroar mig lite att den skulle kunna floppa. Att det blir lite, "Jaja, don't take it too far" som jag och Emlan brukar säga ;)

Hur som helst! Nu har Christoffer i alla fall åkt till en kompis för att titta på... Vad var det nu igen? Fotboll? Äh, okej, jag erkänner att jag inte lyssnar tillräckligt bra. Han har varit på mig om det ett tag nu. Men jag tyckte inte att det var så intressant, okej?! (a)

Så jag sitter här och är määkta uttråkad. Funderar helt ärligt på att gå och lägga mig. Och jag vet, det är fredag kväll och jag borde inte gå och lägga mig strax efter nio, men jag ska faktiskt jobba i morgon! Börjar klockan åtta, och det kan ju faktiskt vara skönt att vara utvilad en lördagmorgon på jobbet någon gång! För omväxlings skull menar jag.

Ja, så får det minsann bli! Godnatt på er, era härliga lallare :)

Och C.Larsson? Du vet att du är min värld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0