Vemod

Aah, vilken film. Vilken sjukt jävla bra film! Otroligt bra initiativ att dela upp den sista boken i två filmer i alla fall, även om det kändes lite jobbigt efter förra, haha. Men det gjorde boken mycket mer rättvisa och ja... Vad ska jag säga? Känner mig nästan lite sorgsen nu. Det här var ju slutet på riktigt. Nu finns det inget mer Harry Potter att "upptäcka" liksom. Det enda jag kan göra från och med i dag är att läsa om böckerna och se om filmerna. Men det blir ju aldrig riktigt samma sak andra gången. Eller blir det?
    Jaja, jag är en Harry Potter-nörd hur som helst. Rakt in i hjärteroten. Och så är det med det.

Nu ska jag slå på en film med Jennifer Aniston. God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0