Härliga onsdag

Åh, vilken härlig tur! Även om jag blev riktigt jäkla stel i baksida lår och rumpa när jag började närma mig sista backen. Men med lite stretching efter hemkomsten så känns det mycket bättre. Nu sitter jag och eftersvettas så att jag ska kunna gå och duscha någon gång.

Och ingen målare syns till heller! Herr Larsson körde upp mig ur sängen vid halv sju i morse bara för att målaren skulle komma. De håller ju på att måla om garderoberna i vår lägenhet (efter bara sisådär fem (!!!) veckor, boende i kartonger), och han var här i måndags och strök på första lagret. Nu trodde vi ju då att han skulle komma igår men icke, och så har de sagt att han skulle komma i dag på morgonen. Men ja, lika bra att jag klev upp i vilket fall som helst :) Hoppas han kommer i dag i alla fall för jag vill kunna packa in kläderna innan helgen.

Men nu verkar det som att jag är färdig med svettningarna så jag ska hoppa in och ta mig en kalldusch Sedan blir det frulle framför ett avsnitt av Jim's värld som vanligt :) Bra dag till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0