Aaand, she's back

Godmorgon, bloggen! Ser ni vem som fått tillbaka internet?! Wohoou, så himla skönt verkligen. Min abstinens visste inga som helst gränser där ett tag. (Märkte dock nu att det var väldigt invecklat att skriva med mina nya naglar, men vem bryr sig!)

Jag är i alla fall uppe med tuppen för första gången på lite över en vecka. Jag har som inte hittat det där lilla extra för att orka mig upp de dagar jag haft möjlighet, och igår när jag väl fick upp mig ur sängen i anständig tid så spöregnade det. Kändes verkligen roligt! Så det var bara till att hoppa i säng igen, eftersom jag egentligen är världens lataste människa.

Under den här tiden som jag varit borta från bloggen har jag hunnit med att gå på stadsfest, ha en mysig tjej-midsommar, gå på gatufest (om än bara en dag), mysa med familjen i stugan och mysa med brudarna på grillafton! Så allt som allt måste jag ändå säga att jag haft en helt okej sommar, trots bristen på semester. Enda nackdelen just nu är väl att jag har lyckats bränna mig nåt så fruktansvärt! Och jag som varit så noga hela sommaren med solskydd osv. Men icke sa nicke, nu är det en tomat som skriver.

I dag var det tänkt att jag skulle vara ledig och följa med tjejerna till Sundsvall, men då blev jag erbjuden ett 4-timmarspass i dag som det kändes dumt att tacka nej till. Så det får bli jobb i dag ändå :) Är fortfarande ledig onsdag, torsdag så det gör inte så mycket.

Men ja, nu ska jag gå och göra mig i ordning för en liten promenad i det härliga vädret. Hoppas inte det är så himla kallt ute för det orkar jag inte. ADJÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: Magda

Ursäkta mig fröken!

4 timmars jobb blir inga cash, typ 300 kr..

Så nu blir jag väldigt ledsen att du dissade oss får så små pengar, är vi inte värd mer :( Inte ofta vi alla 5 kan vara med varann juu! Men men nu har jag fått lättat mitt hjärta så ha en bra dag så hörs vi! Puss

2011-07-19 @ 10:16:42
Postat av: Sofie

Lilla, söta go'biten min <3 Det var inte bara pengarna det handlade om, handlade om att jag sagt nej till jobb typ fyra gånger pga att jag ska till eller har varit i Sundsvall. Kändes bara inte som en så bra anledning längre, särskilt då jag vet att jag kommer hinna träffa alla er fler gånger. Och du, snuttan? Det är ju faktiskt inte sista gången, snart drar vi ner till Västerås alla fem, sådeså. PUSS!

2011-07-19 @ 10:24:25
Postat av: Sofie

Eller ja, alla fyra... Malin är ju faktiskt redan där då ;)

2011-07-19 @ 10:35:24
URL: http://sofiestattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0