Donken, baby!

Halloj! Sitter just nu i golfen på väg från Härnösand. Har varit på McDonalds och ätit eftersom en viss krigare var så hemskt sugen. På tal om honom förresten så satt han nyss och sjöng med i världens skrikigaste skrikhatlåt - borde jag bli rädd? Pappa hade nog varnat mig om han visste. Och PÅ TAL OM att bli rädd. Vi såg en riktig nazist på donken. Det var första gången jag såg en riktig. Vit skjorta, svart slips, kängor med stålhätta (gissar jag, ehe), rakad skalle och en militärgrön jacka med Tysklands flagga på ärmen. DÄR kan vi snacka rädd Sof. Aja, nu kom jag på att man inte kan göra styckeindelningar med den här telefonen. Så vi ses på stan! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0